sportujeme.sk » kedy.sportujeme.sk

FAQ Kedy.sk - Organizátori

Čo je Kedy.sk?

Kedy.sk je portál pre aktívnych, športujúcich ľudí. Na jednom mieste ponúka jednotlivcom lepšie organizovanie vlastných aktivít so svojimi kamarátmi.

Ako Kedy.sk funguje

Pre veľkých organizátorov ako sú napríklad fitnesscentrá, ponúka zadarmo neobmedzený priestor pre prezentáciu svojich športových akcií, ktoré pre klientov pripravujú. Dáva do rúk mocný organizačný nástroj, vrátane rezervácií na konkrétny termín, rozvrh a omnoho viac.

Koľko nás využívanie Kedy.sk bude stáť?

Kedy.sk je pre všetkých zadarmo. Pre návštevníkov, ktorí sa chcú akcií zúčastniť, aj pre organizátorov, ktorí udalosti vytvárajú.

Tak z čoho Kedy.sk “žije”?

Za Kedy.sk stoji najväčší slovenský fitness portál Športujeme.sk. Denne nás navštívi viac ako 8000 ľudí (mesačne 200 000) a mesačne si pozrú milión stránok. Sme na trhu už viac ako 10 rokov a náš obsah je pre všetkých zadarmo. Aby to tak mohlo byť aj naďalej, ponúkame našim inzerentom kvalitný reklamný priestor zameraný na aktívnych športujúcich ľudí a prevádzkujeme úspešný športový eshop - OBCHOD.sportujeme.sk.

Prečo je lepšie viesť registráciu klientov cez Kedy.sk a nie cez vlastnú oficiálnu stránku nášho fitka?

Pretože sa to vzájomne nevylučuje a môžete tým len získať:

A/ Reklamu zadarmo
B/ Rezervačný systém zadarmo
C/ Nových zákazníkov z Kedy.sk

Každý organizátor na Kedy.sk získa vlastný mesačný a týždenný rozvrh. V ňom sa nachádzajú všetky udalosti, ktoré si organizátor cez Kedy.sk pridal. Tento rozvrh je navrhnutý tak, aby sa dal jednoducho vložiť na akúkoľvek webovú stránku organizátora.

Stáli klienti sa naďalej môžu o akciách dozvedať z oficiálnej stránky organizátora a zahlásiť sa na ne. Zároveň sa však vytvára priestor, aby sa o udalostiach dozvedeli návštevníci Kedy.sk = noví zákazníci.

Usporí nášmu fitnesscentru Kedy.sk čas alebo to bude znamenať prácu navyše?

Kedy.sk je navrhnuté tak, aby čas pri pravidelnom používaní šetrilo. Rôzne drobné nástroje pomáhajú pri organizácii udalostí, ako aj pri marketingovej komunikácii s klientami fitnesscentra.

Ale nám stačí na rezervácie zošit...

Áno, aj v 21. storočí je možné viesť rezervácie cez ručné zapisovanie do zošita. Kedy.sk však ponúka oveľa viac. Kedy.sk je primárne určené pre športovcov - Vašich klientov. Aby vedeli nájsť konkrétne športové akcie  vo svojom okolí, na ktoré sa môžu ihneď aj zahlásiť.

Športovci dnes už nechcú volať na recepciu, aby si zistili, či je voľné miesto v termíne, o ktorý majú záujem. Večer, keď sadnú za počítač, si nájdu akciu a jedným kliknutím si rezervujú miesto.

Tým, že organizátor dá svojim zákazníkom takúto pridanú hodnotu v podobe kvalitnej služby a informácie, ziska:

A/ Rezervačný systém zadarmo
B/ Reklamu svojich akcii zadarmo
C/ Nových zákazníkov z Kedy.sk
D/ Vždy aktuálny, klikateľný rozvrh

Veľa našich zákazníkov ale nemusí mať počítač a chceli by sa naďalej rezervovať na recepcii. Čo s tým?

Ručné rezervovanie je možné aj naďalej. Na Vaše udalosti sa dá na Kedy.sk rezervovať dvoma spôsobmi:

A/ zákaznik si vytvori účet na Kedy.sk a bude sa na udalosti registrovať sám.

B/ zákaznik zavolá na recepciu organizátora a požiada o rezervaciu na termín XY. Pracovník recepcie ručne zarezevuje pre klienta miesto na udalosti.

Oba hore uvedené spôsoby sú rovnocenné. V oboch prípadoch za zaplní jedno miesto. Priklad - kapacita na udalosť je 10 miest. 5 ľudí sa zahlási samostatne online a 5 zákazníkov telefonicky. Keďže je zaplnených 10 miesť z 10, systém udalosť uzavrie. Tlačítko na registraciu zmizne a nikto ďalší sa už neprihlási.

Oplatí sa pridať naše fitko na Kedy.sk, ak na hodinách nenapĺňame kapacitu priestorov a preto nepotrebujeme povinné registrácie klientov?

Oplatí :) Kedy.sk nie je len o rezervačnom systéme, aj keď je jeho veľmi dôležitou súčasťou.

Kedy.sk je aj sociálna sieť športovcov, previazaná s facebookom. Každý organizátor si buduje okolo svojich akcii komunitu ľudí. Veľa zákazníkov sa na Kedy.sk registruje cez facebook. Tým sa previaže ich facebook účet a Kedy.sk účet.

Pre organizátora to znamená, že ak sa “Ján Novák” prihlási napr. na lekciu spinningu, dozvedia sa o tom aj jeho kamaráti na facebooku. V aktivite Jána Nováka sa na facebooku objaví, že Ján Novák ide na spinning do fitka XY.

Je predpoklad, že Ján Novák je na facebooku obklopený kamarátmi, ktorí z časti zdieľajú jeho záujem. Rovnako sa dá predpokladať, že časť z nich býva v rovnakom meste. Preto je pre organizátora tak dôležité, aby sa ľudia na jeho akcie zahlasovali. Úplne zadarmo môže osloviť facebook komunitu športujúcich ľudí a zvýšiť povedomie o svojich akciách.

Preto je užitočné, aby sa aj Vaši klienti registrovali aj na nenaplnené hodiny. Vaši stáli klienti Vám zadarmo môžu pomôcť priviesť nových a udalosti zaplniť.

V Kedy.sk mi chýba funkcia XY. Môžete ju pridať?

Hoci je systém plne funkčný, vývoj sa nezastavil. Na základe podnetov od ľudí z praxe neustále Kedy.sk vylepšujeme. Prosím, napíšte Váš podnet na sportujeme@sportujeme.sk a je možné, že funkcia bude doplnená.

Môžeme pre naše fitko používať rezervácie priamo z nášho webu?

Áno, môžete. Každý organizátor, ktorý si založil účet na Kedy.sk, si môže cez jednoduchý kód vložiť vždy aktuálny rozvrh priamo na svoju web stránku. V rozvrhu sa dajú jednotlivé udalosti filtrovať a prezerať. Až keď klient klikne na detail konkrétnej akcie, je presmerovaný na Kedy.sk. V nasledujúcom kroku sa môže na udalosť prihlásiť.

Aký je rozdiel medzi účtom Muž/Žena a Organizácia?

Rozdiely sú len v detailoch.

A/ Muž/Žena: Ak si účet vytvára športovec, ktorý sa chce zúčastňovať na ponúkaných akciách, vyberá si tento druh účtu. Neznamená to však, že nemôže vytvárať udalosti. Práve naopak. Ak si chcem zahrať s kamarátmi futbal, vytvorím udalosť pre skupinu mojich futbalových kamarátov a pozvem ich na akciu. Automaticky sa stávam účastníkom tohto podujatia a blokujem jedno miesto.

Do rozvrhu sa športovcovi zapisujú udalosti, na ktorých bol, alebo ešte len pôjde.

B/ Organizácia: Ak udalosť vytvorí organizácia, nestane sa účastníkom tohto podujatia. Akcia je vytvorená pre jej klientov a preto medzi účastníkmi nebude figurovať.

Predpokladá sa, že organizátor má veľa akcií a chce ich verejne prezentovať. Účet organizátora má preto vlastný prehľadný rozvrh. Ten je možné cez jednoduchý kód vložiť aj na oficiálnu webovú stránku organizácie. V rozvrhu sa zobrazujú udalosti, ktoré svojim klinetom ponúka.

Prečo je dôležité, aby sa ľudia na akcie zahlasovali a nejednalo sa len o pasívnu vizitku udalosti organizátora?

Kedy.sk nie je len rezervačný systém. Kedy.sk je aj sociálna sieť športovcov, previazaná s facebookom. Každý organizátor si buduje okolo svojich akcii komunitu ľudí. Veľa zákazníkov sa na Kedy.sk registruje cez facebook. Tým sa previaže ich facebook účet a Kedy.sk účet.

Pre organizátora to znamená, že ak sa “Ján Novák” prihlási napr. na lekciu spinningu, dozvedia sa o tom aj jeho kamaráti na facebooku. V aktivite Jána Nováka sa na facebooku objaví, že Ján Novák ide na spinning do fitka XY.

Je predpoklad, že Ján Novák je na facebooku obklopený kamarátmi, ktorí z časti zdieľajú jeho záujmy. Rovnako sa dá predpokladať, že časť z nich býva v rovnakom meste. Preto je pre organizátora tak dôležité, aby sa ľudia na jeho akcie zahlasovali. Úplne zadarmo môže osloviť facebook komunitu športujúcich ľudí a zvýšiť povedomie o svojich akciách.

Máme pridať súkromnú alebo verejnú akciu?

Každý organizátor, ktorý sa snaží osloviť čo najviac ľudí, by mal vždy nastaviť udalosť ako verejnú. Ak by ste ponechali udalosť ako súkromnú, nezobrazovalo by sa tlačítko na registráciu. Verejnosť by sa tak na akciu nemala ako prihlásiť.

Pridaniu udalosti pre súkromné športové skupiny sa venujeme v samostatnom článku. Pridaniu pre organizátorov v tomto článku.

Je potrebné každú udalosť pridávať ručne?

Veľa udalostí sa pravidelne opakuje. Ak sa napríklad lekcia spinningu koná vždy v pondelok o 18:00, v udalosti sa nastaví “Opakovať týždenne”. Od tohto momentu sa bude udalosť automaticky „klonovať“. Stačí zasiahnuť len ak dôjde k zmene.

Ak sa udalosť opakuje pravidelne v pondelok, stredu a piatok o 18:00 – je potrebne pridať 3 samostatné udalosti – samostatne pre pondelok, stredu a piatok. V každej z týchto troch udalostí vybrať týždenné opakovanie.

Dá sa akcia zrušiť, ak sa na ňu už prihlásili športovci?

Áno, a nielen to. Pri každej udalosti má jej organizátor tlačítko na zrušenie. Ak sa už na akciu prihlásili športovci, všetci o zrušení akcie dostanú emailovú správu. Organizátor tak nemusí účastníkov obvolávať.

Čo sú to skupiny a na čo sú súkromné a verejné

Skupiny patria medzi základné delenie činností organizátora. Ich využívanie však nie je povinné a nie každý ich musí používať. Podrobne sa im venujeme v samostatných článkoch:

Skupiny pre organizovanie verejných akcií (napr. Fitnesscentrum)

Skupiny pre organizovanie súkromných akcií (napr. Futbal s kamarátmi)

Čo je to Rozvrh

Každý, kto na Kedy.sk organizuje udalosti, môže využívať vlastný rozvrh. V rozvrhu sa nachádzajú len Vaše akcie. Žiadny iný organizátor tam nie je. Vždy, keď pridáte novú udalosť, objaví sa aj vo Vašom rozvrhu.

Konkrétne príklady využitia nájdete v samostatnom článku Rozvrh

Čo je to adresár

Tak, ako máte v mobilnom telefóne adresár kontaktov, môžete mať svoj adresár aj na Kedy.sk. Viac sa tejto funkcii venujeme v samostatných článkoch:

Adresár pre športovcov

Adresár pre organizátorov


Kalendár udalostí